Erdoğan: “Türkiye'yi Avrupa'nın en güçlü enerji merkezlerinden biri haline getirdik”

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye'nin artık 39 ülkeden 50'den fazla şirketten doğal gaz tedarik eden dev bir enerji altyapısına sahip olduğunu belirterek, "LNG terminalleri, FSRU tesisleri, depolama yatırımları ve boru hatlarıyla Türkiye'yi Avrupa'nın en güçlü enerji merkezlerinden biri haline getirdik. Yapacağımız yeni yatırımlarla günlük LNG gazlaştırma kapasitemizi mevcut 161 milyon metreküpten 200 milyon metreküpe çıkartacağız." dedi.
Kaynak: TAK (Türk Ajansı Kıbrıs)
İlgili Haberler
Borsa güne yükselişle başladı
Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, güne yüzde 0,29 artışla 13.900,27 puandan başladı.
TC İletişim Başkanlığı, "Türk uçaklarının Yunanistan Savunma Bakanı ve Avrupalı bakanları taşıyan uçakları taciz ettiği" iddiasını yalanladı
TC İletişim Başkanlığı, "Türk uçaklarının Yunanistan Savunma Bakanı ve Avrupalı bakanları taşıyan uçakları taciz ettiği"...
Bak, CONIFA şampiyonu KKTC A Milli Futbol Takımı'nı tebrik etti
Bak, CONIFA şampiyonu KKTC A Milli Futbol Takımı'nı tebrik etti
Buca Belediye Başkanı Görkem Duman görevinden uzaklaştırıldı
Tutuklanan Buca Belediye Başkanı Görkem Duman görevinden uzaklaştırıldı.



